HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2010.04.06. 16:18 Jabba Light

Mi történt velem 2

A magánélet novemberben is folytatódott, a szülinapi partisorozat is.

a hivatalos, 40-60 fős közös partink P.-val, november közepén volt, és csúnya, szívszorító vége lett. Közben jött egy lehetőség, hogy nagyon olcsón lehet 12 napot tölteni Szovátán egy Outdoor tréningen, amiről nagyon sokat olvastam, a szervezőt úgy hívják, hogy Outward Bound.  Ez egy nemzetközi csereprogram volt 6 ország részvételével. A program lényege, hogy növelje a felnőttkori kreativitást és szociális aktivitást, a szervezet módszere pedig az, hogy valós konfliktushelyzeteket teremtve az ember kreatívan fejlessze a problémamegoldó képességét, lelkierejét és tudatosságát.

Úgy gondoltam, hogy ez egy nagyon fasza lehetőség lez arra, hogy végre elkezdjek feldolgozni egy csomó mindent, ami bennem van már régóta, és ami miatt képes vagyok nagyon gyakran nagyon durván befordulni.

18-án kezdődött a program. Amikor az ismerkedős estén körülnéztem, hogy kik ülnek ott körülöttem, el nem tudtam képzelni, hogy  én most itt mi a faszt keresek. A 14 éves mísz roma pi kislánytól a szemüveges főiskolai szürkekisegéren keresztül a 34 éves vagány outdoor csávóig mindenki ott volt, csak épp olyan emberek nem nagyon, akikkel el akartam volna tölteni egy-két óránál többet.

Ez az érzés kb fél nap alatt megváltozott.

asszem, akkor volt az áttörés, amikor eszközök nélkül, csak egymást segítve megmásztuk a 8 méteres sima falat úgy, hogy különböző nehezítő szabályokat is be kellett tartani. tulajdonképpen életveszélyes szituáció volt, amiben csak ismeretlen emberek segítségében bízhattál. de bíztál is bennük, mert te is tudtad magadról, hogy így elsőre is úgy vigyáztál rájuk, mint a saját életedre.

Aztán volt 2 napos expedíció kintalvással, ponyva alatt, amit a résztvevőknek kellett megszervezniük pár óra alatt. volt sziklamászás meg egy minikutatás is. Nem akarom részletezni ennél jobban, akit érdekel, szívesen mesélek neki a kommentek közt vagy levélben. a legdurvább a 13 méteres, billegő oszlop volt, amiről át kellett ugrani egy 2-3 méterre lévő trapézra. amikor azt megcsináltam, akkor tényleg azt gondoltam, hogy sokkal több mindent meg tudok csinálni, mint amennyit gondolok magamról.

nagyon megrázó élmény volt, kb mintha valami katasztrófát éltünk volna meg biztonságos keretek között. ez paradox, de az élmény is az volt.

(folytatom)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr321889885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása