HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.10.08. 12:54 Jabba Light

Eredmények I. - mozgás

Hehe. Visszamenőleg olvasgatva a posztokat, úgy tűnhik, hogy én 4 dolgot csinálok itt a blogon:
- ígéreteket teszek
- tarthatatlan szabályrendszereket, játékokat alkotok
- nem tartom be egyiket sem
- hisztizek.
Pedig összehasonlítva fél/egy évvel ezelőtti önmagamhoz képest, azért vannak eredményeim is.

A legnagyobb eredményem a kitartó, rendszeres mozgás rutinjának kialakítása. Januártól márciusig nagyon lelkiismeretesen gyógytornára jártam, és mikor azt mondta a gyönyörű, terhes gyógytornászlány, hogy már óvatosan elkezdhetek futni, elkezdtem.

Márciustól, tehát több mint fél éve rendszeresen futok, sérülés nélkül, ami eddigi rekord, 2,5 hónap volt előtte a leghosszabb. A rendszeresség időbeli rendszerességet és tudatosságot is jelent, pl átlagosan hetente 2-3-4 alkalommal futok. Ha érzem, hogy bármi gond lehet a térdemmel, akkor kihagyok néhány alkalmat, és valami térdkímélőbb sportra váltok, pl kirándulásra, úszásra, biciklire vagy itthoni tornára.

Bármilyen furcsa is, a legnehezebb része  az egész projektnek, hogy ne sportoljak túl sokat. Sokszor semmi máshoz nem lenne kedvem, mint felfutni a János-hegyre a kedvenc, nem menő elektronikus zenékkel a fülemben. De nem teszem, mert nem akarom magam túlpörgetni.Bármikor,amikor eddig rápörögtem valamilyen mozgásra, és minden nap jártam, az lett a vége, hogy meguntam/sérülésem lett/egyszer kihagytam és aztán "már mindegy" alapon nem mentem vissza. Szóval a túlpörgésnek mindig abbahagyás lett a vége.

A másik fura nehézség, hogy ne bele-a-közepébe módon kezdjem az edzéseimet, hanem alapos bemelegítéssel (10-20 perc) és nyújtással (2-5) perc, és a végén is lenyújtsak (5 perc).

Mindemellett biciklivel járok mindenhová, amikor csak tehetem. Mivel dombon lakom és egy másikon dolgozom, ez naponta 5-15 perc intenzív és 30-90 alacsony intenzitású mozgással toldja meg a napi aktivitásomat.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: sport életmód diéta futás eredmény életmódváltás mostmármindegy


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr81436334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.