HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.08.11. 18:39 Jabba Light

első játékértékelő (péntek-hétfő)

Hát ez őrült egy hétvége volt, mióta azt a nagyon komoly játékot kitaláltam pénteken, nem is nagyon tudtam foglalkozni a bloggal. Na de elérkezett az első alkalom, hogy kipróbáljam a rendszert, leírom ide a szórványos emlékeimet, és aztán pontozok szigorúan.

 

 

Péntek:

Reggeli

80 g sajt

100 g tökmagos rozs(os) kenyér pirítva

olívaolaj, só-bors

néhány falat nektarin

 

A szokásos futásos-fekvőtámaszozásos 40 perc után ezt a viszonylag okés reggelit sajna, a rohanó életformám miatt állva és kapkodva fogyasztottatm el. A kinézete sem volt tökéletes, de lemértem, tányérra raktam, megfűszereztem, szóval valamennyire azért megadtam a módját. Nem ettem elég lassan, és egyedül voltam...

(tápérték/kcal: 8 pont. Kultúra: 5 pont)

 

Ebéd:

Tárkonyos raguleves. (próbáltuk kitalálni, hogy milyen húsból van, hát inkább most nem osztom meg a tippeket...)

Sajttal töltött, rántott étel ugyanebből a húsból. (Jégkert nevű kajálda a Széna téren. Lehet, hogy többet nem megyek? :)

2 dl paradicsomlé. (Ez minden szempontból ott volt.)

Na ezt úgy ettem meg, ahogy kell: közben kulturáltan beszélgettem, odafigyeltem, megadtam a módját, lassan, megvárva a társamat. Én ettem tovább ua. a mennyiséget, igaz, a rágásra nem figyeltem, de megszavazok magamnak egy egész jó pontszámot.

(tápérték/kcal: 5 pont. Kultúra: 10 pont)

 

Vacsi:

Ez kimaradt. (t: 0, k: 0)

Viszont szülinap volt, úh ivászat: (t: 0. K: 0)

 

 

Szombat.

Macskajaj.

 

Óriásreggeli viszonylag kulturáltan (t: 5, k: 8)

 

Ebéd: 2 nektarin ez bár nagyoyn messzeáll az áhított ebédtől, de vehetjük úgy, mint felkészülést az esti grillezésre a sajom szüleinél (k:5 t:5)

 

Aztán jött a grillezés, hát ez elég malackás volt, minden értelemben. Fusi hatására, a malachúst már beengededm a szervezetbe, nagy mennyiségben is. Saltával toltam, így még akár 10 pontot is szerezhettem volna. Sajna azonban végig söröztem a sütés alatt, és a végére még egy-két szelet fehérkenyér is lecsúszott. Mivel végigzabáltam a sütés idejét, majd kézzel lázzal, oda nem figyelve tömtem magam, ezért megérdemlek erre az estére egy nagyon szar pontozást.

(T: 2 K: 1)

 

Vasárnap

A reggeli viszonylag okés volt, bár csomagolt kenyér és felvgott is volt benne, de a zöldség és a hideg sült oké volt. Kultúra jee. Kerti, késvillás, megvár, lassan, stb. nem tökéletes, de nem is habzsolás, hanem sokrétű kulturális élmény. :D (T: 6, k:8)

 

Az ebéd még mindig csajszülős, vidékes: volt hal, gomba, tök, sajna mind rántva, kicsit sietősen, de viszonylag kulturáltan toltam be. (T:7 K:7)

 

Aztán egy fán ülve olvastam 4 órát, ez volt a napi mozgás :D

 

A vacsi eléggé diffúz volt, nem volt eleje, vége, azt sem tudom mit és mennyit ettem.  (t: 0, k: 0)

Aztán egy barátomhoz mentem, komoly, lelkizős beszélgetésre, ahol 1 l bor volt + némi pattogatott kukori: (t: 0. K: 0)

 

 

 

Hétfőn nem volt semmi otthon, hát megettem egy paradicsomos halkonzervet tökmagos piritóssal (t: 4. k: 4)

 

Ebédre gulyásleves volt a menüben és csirkemell salátával. Asszem minden igényt kielégítő volt a táplálkozásom módja is, ez igen! (t:8 k: 10)

 

Este parti volt nálunk főzéssel, előtte annyira éhes voltam, hogy előtte állva magamba tömtem egy csomag sajtot

A vacsora finom volt, aleksander-rel csináltuk, talán hamarosan fent lesz a hódításon is az este, de nem fogom linkelni :)

(t:2 k:2)

Az ivászat miatt pedig még ide is jön egy 00.

 

Összesített eredmény: t: 3,5 k: 3,5

Hát mit mondjak.

Előre!

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr651303336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása