HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.10.01. 16:01 Jabba Light

Hello

Eddig egész jól megy a zéró tolerancia, de ma kicsit toleráns leszek. úgy döntöttem, hogy ez nekem jár, na meg nincs választásom. Visszajöttünk Törökországból, és 40 ember meg akarja ünnepelni, hogy itt vagyunk. Úgyhogy ma bulizni fogok.

Viszont:

Vétfő, kedd szerda: tökéletesen ment a program, kcal oké volt, mozgást kb 100%-ban túlteljesítettem.

Hétfőn-kedden kb 1000 ft-ból jöttem ki /nap, de ebben még a csajom pudingja is benne volt. szerán kb 5000 ft-ot költöttem, de ebben rengeteg piacos cucc volt, amit még jóó sokiág fogunk enni: pl 1,5 kg sajtot, 5 kg padlizsánt, 2 kg paradicsomt, stb.

na, szóval jól állok, és mire valók a szabályok, (bocs)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr81420825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jabba Light 2009.10.01. 16:04:33

de azt megígérem magamnak, hogy a másnaposság nem fog belerondítani a képbe.

aleksander · http://www.aleksander.hu 2009.10.01. 22:05:19

sajnálom. nem tudtam ott lenni. na majd holnap...
süti beállítások módosítása