HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2011.01.02. 21:33 Jabba Light

Január.

Kint mínusz 17 fok van, én pedig kicsit depressziós vagyok. Na jó, nem kicsit.

 

Nincs munkám, és fél éve nincs napirendem sem. Össze-vissza eszem, így híztam vagy 8 kilót a normális súlyomhoz képest. 93 vagyok. Ráadásul a napi megszokott rendszeres biciklizés fel-le a hegyek között, az sincs, így a mozgás gyakorlatából is kijöttem. Mivel az ízületeim szarok, visszakerültem a régi kerékvágásba, szar a láb, nem mozgok, hízok, tehát mozogni kéne, de nem lehet, mert szar a láb.

A depressziómból leginkább egy munka rángathatna ki, de elég nehéz munkát találni így depressziósan.

De most nem siránkozni szeretnék.

Azt, hogy munkát hogy fogok találni, (egyrészt nem ide tartozik, másrészt) még nem tudom, tapasztalataim szerint az ilyesmihez leginkább szerencse kell. Amit nem tudok nagyon befolyásolni. De van egy csomó tényező, amit igen.

És ezek nem árthatnak.

Ilyen tényező, ha van egy napirendem, hiszen ebbe könnyebb beilleszteni a hasznos tevékenységeket, a rendszeres sportot és a rendszeres étkezést is.

Ilyen tényező maga a rendszeres sport és a rendszeres étkezés is, mert megkeményít, frissebbé, egészségesebbé tesz, ami látszik is rajtam, ami hosszú távon a munkafronton is pozitívan hathat.

De a rendszeres étkezés azért is fasza, mert úgy kevesebbet eszem, kevesebbet is kell költenem, ami kevesebb anyagi nyomással jár.

Ilyen tényező, hogy legyen jó a tartásom, hiszen a jó tartás magabiztosságot sugall, és az emberek valami miatt jobban megbíznak a magabiztosságot sugárzó emberekben.

Ezek a tényezők egy komplett életmódváltást körvonalaznak.

"Dehát minek erőlködsz? A múltkori projekjt sem sikerült! Ami nem megy, azt nem kell erőltetni!" - mondja a kis piros jabba a bal vállamon, ördögszarvakkal.

De én nem is hallom, hanem felpattanok, leporolom magamról a havat, és megyek tovább fütyörészve, pókerarcot vágva.

 

Szólj hozzá!

Címkék: depresszió életmód tovább jabba gyerünkgyerünk


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr462555201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása