HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.07.26. 21:05 Jabba Light

Első, ünnepi projektértékelő meeting.

 

Na azért mégsem annyira ünnepi, mert bénáztam. Nincs kifogás, nincs önigazolás, tudom, hogy ez így nem jó. Lássuk a feladatokat:

 

 

Ma mértem meg magam: 83 kilót mutatott a mérleg. (100 kilóról indultam tavaly nyáron, erről egy későbbi posztban fogok vallani.) A másik fontos dolog a szükséges tápanyagbevitel kiszámolása volt. Az általam használt kalkulátort még a bikiniszezonban ajánlotta valaki, fehérjedús diétára, heti 1 kg fogyásra és ülőmunkára, valamennyi mozgással számoltam ki az értékeket.

energia 1542 kcal
fehérje 193g
szénhidrát 116g
zsír 34g

horasz ajánlására hamarosan felkeresem a fitkontroll.hu labort, ahol ennél lényegesen pontosabb számokat fogok kapni. Addig is maradjon ez az irányelv. Persze mindennél többre tartom az egészséges lazaságot, úgyhogy nem fogok parázni néhány g eltérésen. Inkább azon leszek, hogy mozgással ellensúlyozzam a kilengéseket.

 A konyhamérleget beszereztem,úgyhogy már semmi akadály sincs a pontos bevitel kiszámolása előtt. Sajnos azonban az eddigi adatok értékelhetetlenek voltak. Egy darabig gyűrkőztem a feldolgozásukkal, de annyira bűnös hetem volt, hogy maradtak homályos foltok, másrészt a konyhamérleg is hiányzott. Sőt olyan ételeket is ettem, amiről csak elképzelésem van, hogy mennyi kcal-t tartalmaz. Sokat.

példaként álljon itt a múlt hétfői és keddi étrendem nagyjábóli adatokkal: (ez a legpontosabb adat a héten)

Hétfő:

reggeli:

3 szelet (kb 10 dkg) pirított, teljes kiörlésű rozskenyér.

némi zöldség.

kb 1 tk lenmag és néhány szem napraforgómag

8 dkg sole mozzarella sajt

4 dkg szárított sonka

jeges-tejeskávé kb 3dl tejjel

Ebéd:

kb 10 dkg csirkemell 1 szelet sajttal, tejszínnel és baconnel összesütve

friss saláta

3 dl 100% narancslé

 vacsi-féle (és a gyenge pillanatok):

8 dkg gouda sajt

4 dl sör,

6 dl bor

és egy csomag ropi.

 kedd

reggeli:

2 szelet pirítós teljeskiőrlésű búzalisztből,

2 szelet feketeerdősonka

2 tk lenmag

tejeskávé 1,5 dl tejből.

ebéd:

saláta + csirke roston.

 

vacsora:

15 dkg sajt

12 dkg "csokis tarja"

1 l bor

2 doboz sör

Egyébként a héten többször aleksander barátom főztjét vacsorázom, ami egyrészről nagyon finom, monhatni kihagyhatatlan, másrészről viszont antidiétás elemeket tartalmaz. Diéta ide vagy oda : érdemes követni Hódító Urat.

A pontos adatokat a kcal.hu segítségével fogom kiértékelni.

Most minden nap pontos kcal-számítást fogok közzétenni, de megpróbálok gyakran írni rendes posztokat is.meglássuk, meddig működik ez a rendszer, egyelőre van rá kapacitásom az uborkaszezonnak köszönhetően.

ja, igen: megtomcsinálni.

 

 

2 komment

Címkék: életmód


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr591269890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noemi009 2009.07.27. 10:11:59

Szia Jabba Light! Én is ezt a kalóriaszámolgatást próbálom alkalmazni, kisebb-nagyobb sikerrel. Az a baj, hogy néha (gyakra na :) elég lusta vagyok számolgatni, de majd erőt merítek a te írásaidból is :)
Megy a drukk :D

Jabba Light 2009.07.27. 10:17:24

Köszi :) ezaz, pörgessük egymást! nekem az az ábrándom, hogy egyszer majd, mondjuk egy fél év kitartó számolgatás után már nem kell kalkulátorral és mérleggel a zsebemben mászkálnom mindenhová, hanem érezni fogom a mennyiségeket. de addig még dolgozni kell, és nagyon odafigyelni, hogy egészséges irányba menjek.

Szerintem megéri most sokkal szigorúbban venni, aztán lazítani, mint fordítva!
süti beállítások módosítása