HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.08.03. 10:42 Jabba Light

hisztik

 

Nem szeretem, ha  néznek, amikor fogyókúrázom. nem szeretem, ha a lakótársam bejön a fürdőszobába,amikor idétlenül tornáázom. félek, hogy szánalmas látványt nyújtok a medencében. kiröhögnek a sportpályán. a barátaim hülyének néznek, amikor elmondom, hogy fogyózom, mert az olyan lányos dolog. na meg nem illik hozzám. meg hülyeségnek tartják, hogy felnőtt fejjel ilyenbe vágjak. Nehéz számolgatni, nehéz összeegyeztetni az életemmel a rendszeres étkezést. basztatnak. Ha nem eszem este, fáj a gyomrom. ha nem eszem csokit, depressziós leszek. ha nem nassolok valamit munka közben, akkor nem tudok koncentrálni. a buliban nem tudok feloldódni, ha nem tolok sört. meg a barátaim is megsértődnek. Túl kövér vagyok, másoknak könnyebb. vannak, akik jobb génekkel vannak megáldva, mint én. Nem is vagyok olyan kövér. Anyukám mondta, hogy sokat fogytam. Nem tudok sportolni, mert izületi problémáim vannak. Az úszás körülményes és drága. Nincs pénzem drága és jó minőségű kajákra. Ma nincs olyan hangulatom.

 

Ti milyen  kifogásokkal szoktátok hülyíteni magatokat?

7 komment

Címkék: kezdet körkérdés úszás motiváció életmód hiszti probléma zabálás étrend aspektus


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr881271064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nasha · http://banasha.freeblog.hu 2009.08.03. 16:09:45

Az én kifpgásom az volt, hogy koliban laktam, és nem volt, csak két fél lépésnyi hely a szobában. Ez mondjuk elfogadható indok volt. Időm sem volt. Aztán elkezdtem futni járni, aztán szétment a derekam tőle, aztán már fájt, és nem tudtam futni. Akkor meg ez volt a kifogás. Most sem tudok egy aerobikedzésen mindent ugyanúgy megcsinálni, mint ahogy a dvd-n a csaj (pl extrém pároslábbal ugrálásokat nem csinálok, csak felváltva, mert kisebb a terhelés), mert egyszerűen másnapra a bokámig sugározna a fájdalom, és napokig nem múlna el. Nemsokára megyek kiropraktőrhöz, szóval nincs kifogás.

OFF: azt hiszem újra "játékban" vagyok, és érdeklődve olvasom a te "játékod" állását :)

manor 2009.08.03. 20:14:15

Csak nem megnézted a legnagyobb kifogásgyűjteményt?:)
www.youtube.com/watch?v=obdd31Q9PqA

Jabba Light 2009.08.04. 08:06:51

@nasha: igen, ezek a kifogások sajna mindig valamennyire elfogadhatók :( kérdés, hogy megtalálja-e rá az ember a megoldást, mint pl te a kritoplaxot vagy mit :)

@manor: ez nagyon állat ez a reklám, kösz!!!

Jabba Light 2009.08.04. 08:10:51

@nasha: én drukkolok neked.
télleg, usziba nem szoktál járni?

nasha · http://banasha.freeblog.hu 2009.08.04. 09:34:10

KÖszi :)

kritoplax?? :D:D:D:D:D (a kiropratőr hasonló a csontkovácshoz :) )

Régebben jártam úszni Dévvel, mert ő nagy úszásfan, és szintentartáshoz jó, de sajnos a súlycsökkentésben nekem nem vált be. Kellemes sporttevékenység, szeretek úszni nagyon, de önmagában nem használ, mert nem tudok olya intenzitással megfelelő ideig úszni, ami kellő mértékben magasan tartja a pulzusomat. Arra meg most sajnos nicns időm, hogy beékeljem két aerobikos nap közé :( így is tologatom a dolgokat, hogy mindenre jusson idő...

De van, akinek nagyon bevált a foghyásban is, pl az egyik barátnőm csak úszott, meg mellette salátázott, és egy nyár alatt szépen lefogyott.

Stella · http://fogyokura-tipp.blog.hu/ 2009.08.04. 12:26:44

@Jabba Light: "Hisztik" ez jó cím! Tényleg olyan ez a poszt, mintha egy hisztis tinilány írta volna. De te nem vagy az és tudod mit akarsz - már bocs, de az az érzésem, hogy túl sokat foglalkozol azzal, mit szól a környezeted ahhoz, amit csinálsz!

Én soha nem törődtem vele. Akkor is eljártam futni, amikor még nem volt ekkora divatja és állandóan cikizős megjegyzések tömegét kaptam.

Szerintem ne azonosulj ezekkel az érzésekkel, mert mindez a te lelkületed kivetülése. Ne a barátok és ismerősök döntsék el, hogy neked milyen legyen a kedved.

Tudom, ezt könnyű leírni, megvalósítani annál nehezebb - de gyakorolni azért csak lehet. Szerintem megéri, én is ezen dolgozom.

Neked legalább értelmes célod van, meglátod az eredmények láttán a barátaid is másképp viszonyulnak hozzád! Csak egy rövid példa: egy ismerősöm karatézni akart, de nem volt abban a városban oktatás, csak gyerekeknek! Beszélt az edzővel és megegyeztek, elkezdett a gyerekek között edzeni. Mondanom sem kell, hogy kiröhögték!!!! Ő következetes volt és szorgalmasan edzett, versenyzett és egyre komolyabb eredményeket ért el, eljutott a fekete öves szintig - ma már az ő tanácsát kérik és gyereket visznek hozzá, hogy tanítsa őket.....

Lebegjen ez a szemed előtt! A fogyókúrát pedig felejtsd el, nem fogyókúrázol, hanem életmódot válasz és ez óriási különbség! Mondd azt, hogy új fejezetet kezdtél!

Rossz napjai mindig vannak az embernek - a csoki kívánás ellen esetleg próbáld meg a vaníliás túrókrémet. Az olvastam, hogy a vanília illata megszünteti a csoki utáni vágyat. Kíváncsi vagyok nálad működik-e? Egyébként pedig én nem vagyok csoki ellenes, ha nem zabálja agyon magát az ember, a fekete csoki még egészséges is! Hajrá Jabba, ne add fel....

Jabba Light 2009.08.05. 10:28:16

@Stella: kösz a biztatást! a fenti kifogásgyűjtemény darabjai nem feltétlenül olyanok, amik most foglalkoztatnak, vannak olyanok, amiken már túltettem magam, meg olyanok, amik nem is az én kifogásaim, hanem máséi. pl: a csoki sosem volt a lételemem, de tudom, hogy vannak olyan emberek, főleg csajok, akiknek tényleg kell a csoki ahhoz, hogy ne legyenek depressziósak.
Szóval ez a post inkább afféle játékos eszköz arra, hogy leküzdjük az akadályokat, és a célra koncentráljunk. Szerintem a parák, hisztik beazonosítása is lehet egy eszköz a folyamatos inspiráció megteremtésére :)

Egyébként a "mit gondolnak rólam" kérdés valóban sokáig nagyon súlyosan foglalkoztatottt, és volt egy-két olyan ember a közvetlen környezetemben, aki nagyon erős hatással volt rám, és az ő "nyomásukra" én is tökre beparáztam azon, hogy milyen idióta vagyok, hogy nyugdíjas tornát kell csinálnom 20-25 évesen. Így inkább nem is csináltam.

Mára viszont megerősödtem annyira, hogy tisztában vagyok a céljaimmal, és az átmeneti idiotizmus terheit nagy ívben leszarom :) Sajnálom, hogy nem 10 évvel ezelőtt jött meg az eszem, de ez egy másik kérdés, most már mindegy, túltettem magam rajta.

Egyébként esetleg te is mondhatnál ilyen hisztiket, amik annak idején megakasztottak téged, ha volt ilyen :)
(Meg úgy általában, a Te személyes tapasztalataid is érdekelnének!)
süti beállítások módosítása