HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.08.18. 11:42 Jabba Light

A helyes tartás aspektusa.

Mi a bf.át keres itt a testtartás kérdése, amikor én csak le akarok fogyni?



Az életmódváltás nemcsak abban különbözik a fogyókúrától, hogy kevésbé ciki hangzású szó, hanem abban is, hogy ez egy sokrétű folyamat. Nemcsak egy designváltásról van szó, tetszetősebb külsőről, hanem komplex tartalomról, egészséges életről. Nem rövidtávú, hanem hosszútávú célokról. Nem drasztikus testsúlycsökkenésről, hanem tartós egészségről és szexiségről.

Így olyan szempotok is számításba jönnek, aminek látszólag köze sincs a diétához.
Ilyen például a testtartás kérdése.
Amikor elkezdjük a fogyókúrát, próbáljuk minimalizálni az erőfeszítéseket, mondván, hogy most nincs erőm arra, hogy minden szempontot egyszerre érvényesítsek. Tehát: a legfontosabb a fogyás meg a mozgás, kicsit futok, kicsit úszom, kicsit számolgatok, kicsit kajálok, ez épp elég energiabefektetés, nincs erőm ahhoz, hogy közben az alacsony prioritású trtásommal foglalkozzak.

Aztán később rá kell jönni, hogy ha egyszerre csinálsz mindent, eleinte nehéz egyformán odafigyelni, de aztán a különböző területek nagyjából segítik egymást. A testtartás pl a következőkön keresztül van hatással a (valljuk be) fő céljainkra, a fogyásra és a vonzóság növelésére:

 


- helyes testtartás nélkül nem szabad sportolni, mert lesérülsz, és abba fogod hagyni a mozgást, tehát visszahízol.
- a helyes testtartás igénybe veszi az izmaidat, és így növeli a kalóriafelhasználást
- többek között a hasizmodat is igénybe veszi.
- helyes testtartásoddal növeled az agyadba a véráramlást, és így okosabb leszel, ami szexi
- helyes testtartásoddal növeled az agyadba a véráramlást, és így jobban tudsz koncentrálni, könnyebben megvalósítod az életmódváltást és a thinspirációt!
- a helyes testtartással növeled az ágyékod vérkeringését, és így a nemi hormonjaid is beindiulnak, amitől alapból is szexibb leszel, de  a motivációd is nagyobb lesz az egészségre, a jól kinézésre és így az életmódváltós-diétás történetre is!

- ha kihúzod magad, nagyobb lesz az önbizalmad, és szexibb leszel. több sikerélményed lesz, ez visszahat az életmódprojekted sikereire is.



Na igen, de ott vannak a nagyon laza és fiúk-lányok, akik görbe háttal is szexik! velük mi van?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát velük az van, hogy irigykedem rájuk, de semmi több.

 

A testtartásprojektemhez először is gyógytornász kell. coming soon....

 

19 komment

Címkék: életmód diéta aspektus


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr921270709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nasha · http://banasha.freeblog.hu 2009.08.18. 12:09:58

Ha kihúzom magam, -3 kilóval jobban nézek ki :) de legalábbis kevésbé érzem magam tehénnek a melleim miatt.

Jabba Light 2009.08.18. 12:59:26

@Fusi: úristen, ez nagyon kiábrándító :)

biztos, hogy igazi?

mármint nem a csaj, róla tudom, hogy nem :D

@nasha: :) kár, hogy olyan nehéz odafigyelni rá mindig. meg bizonyos szituációkban úgy érzem, hülyén jönne ki, most hirtelen kihúzni magam.

ti általában mennyi időt töltötök kihúzva ?

Jabba Light 2009.08.18. 13:18:26

télleg, nasha, mikor lesznek rólad képek?

nasha · http://banasha.freeblog.hu 2009.08.18. 13:55:11

ehhe, ehhe... hát, az a baj, hoyg vasárnapig a fotós vidéken tartózkodik. Én nagyon szeretném már, de állandóan későn érünk haza, és eszünkbe sem jut :(

nasha · http://banasha.freeblog.hu 2009.08.18. 13:56:38

Ja, én újabban igyekszem kihúzni magam, és megfigyeltem, hogy régebben szinte direkt nem húztam ki magam. Persze még nem mindig jut eszembe, de igyekszem.

Has behúz, segg behúz, mell kitol, váll leereszt, indulás.

Jabba Light 2009.08.18. 13:59:07

@nasha: erre most megint kihúztam magam :)

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.08.18. 14:31:26

@Jabba Light: Nem tudom, sztem igazi. Többször tettek ki hasonló képeket róla kedvenc hollywoodi bulvárlapomra:). Most néztem viszont, hogy a blogjára meg ő maga is rak ki (photoshoppolt) képeket a lábáról, ezzel bizonyitva, hogy nincs semmi rejtegetnivalója:). Van pénze, fiatal és mégis ilyen szar formában van? El tudom képzelni...

Témához hozzászólva, én is gyakran azon veszem észre magam, hogy görnyedt háttal ülök vagy sétálok. Viszont a súlyemelés egész sokat segitett azzal, hogy megerősitette a hátamat és a hasamat.
Végül megvettem a fivefingers cipőmet, amitől a lúdtalpam javulását várom. Valószinüleg onnan indul a gerincferdülésem is. Egyik vállam/lapockám hülyén áll, sztem az asszimmetrikus lúdtalpaim okozza ezt.
Szóval ha valaki lát Budapesten egy ötujjas "szandálban" mászkáló hülyegyereket, az minden bizonnyal én leszek:).

manor 2009.08.18. 16:33:10

@Fusi:
hol vetted a cuccot, Fusi? Csak sétára használod vagy futni is fogsz benne? Engem ez utóbbi felhasználási területe izgatna:)

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.08.18. 17:43:38

@manor: Futni is tervezek benne. Mountexben akartam venni, de már elfogyott. Hosszas keresés után a www.kayakshed.com on rendeltem ámerikából. Csak ott postáznak. Európába is. Az a vicc, hogy 30 dolláros postaköltséggel is olcsóbb a cucc, mintha itt vettem volna. Én a kso-t vettem, azt ajánlják futáshoz és más szabadtéri sportokhoz. Elég drága volt 75+30 dollár asszem, de bízok benne, hogy egy idő után megerősíti a lábamat, igy elmúlik a lúdtalpam. Ez esetben megérte a befektetést:). Baszottul feltűnő egyébként. Szigeten én voltam a "sztár" vele:). Sziget karszalaggal még bkv-n hordani se volt annyira extrém, mert ugyebár minden szigetelő balfasz..Szóval ha te is beszerzel egyet akkor semmiképpen se hagyj ki némi polgárpukkasztást:). Párszor hordtam eddig metron, általában mosolyognak rajta az emberek. Egy 40-50 es faszinak baromira tetszett, nem tudott vele betelni:). Hamar meg lehet unni a feltűnösködést, de jópofa benne járkálni azért.

manor 2009.08.18. 19:27:32

@Fusi:
És mennyiben más, mintha egy vékony talpú tornacipőben nyomnád? Ha jól értem a koncepció lényegét, akkor a minél kisebb talp alátámasztás a cél, amit elvileg egy vékony talpú cipő is megad. Mennyire vékony/hajlékony ennek a talpa?

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.08.18. 19:39:12

@manor: igen, az a koncepció, hogy olyan legyen a fivefingersben járás, mintha mezitláb lennél. És tényleg nagyon hasonlit rá. Talpa hajlékony, lábujjhegyre tudok rendesen állni vele, nem úgy mint egy normál cipőben. Vékony talpú cipőnek sincs párnázottsága, viszont abban azért nem olyan szabad, mezitláb érzés járkálni. Vannak blogok a cipővel, sokan futnak vele. Nekem még csak egy hete van meg, nincs nagy tapasztalatom.
Itt esetleg körbenézhetsz, ha érdekel a cipő:
birthdayshoes.com/

De sok futós blog is van, csak azokat nem mentettem el.

manor 2009.08.18. 22:04:59

@Fusi:
Ja, én is utána olvastam már, leginkább futással kapcsolatos cikkeket és mindenhol dícsérik. Igazából csak az nem tiszta, hogy miben tud más lenni, mint mondjuk egy mezei kínai tornacipő, hiszen elvileg az is ezt az élményt nyújtja. Szóval egy kis lehúzás szagot érzek. Nem magában az ötletben, hanem hogy erre feltétlenül kell-e egy ilyen speckó termék. De ezt a kételyt valószínűleg csak az oszlatná el, ha kipróbálnám.
@Jabba Light:
bocs az off thread miatt:)

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.08.18. 22:51:29

@manor: igen, ki kell próbálni és meglátod. Igazából hajlékonyabb és azáltal, hogy külön vannak az ujjaid, sokkal inkább az az érzésed hogy mezitláb jársz. Hozzátapad a lábad a cipőhöz. Szinte kapaszkodni lehet az ujjakkal. Hajlékonyabb az egész. Kb az a különbség a fivefingers és a tornacipő között, mint a mezitlábasság és a tornacipő között. De az elképzelhető, hogy annyival nem jobb a fivefingers, mint amennyivel drágább...

Az én célom a lábfej izmainak erősitése, tornacipő arra nem jó, fivefingers talán...

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.08.18. 22:57:27

Bocsi Jabba, utsó komment erről a hülye cipőről:)

@manor: nézd meg az első percet innen:
www.youtube.com/watch?v=43rF65OFAes&eurl=http%3A%2F%2Fbirthdayshoes.com%2F%3Fblog%3D1%26paged%3D2&feature=player_embedded

Lehet látni, hogy összevissza hajlik a cipő és tök vékony az egész. Emiatt és az öt ujj miatt más, mitn a tornacipő.
Érdekes egyébként, mert a kso modell nem ennyire hajlékony, kicsit robusztusabb és vastagabb a talpa. De az se csillapit, csak kicsit erősebb lehet.

Jabba Light 2009.08.19. 09:55:53

Semmi gond, engem is érdekel a téma. majd számolj be róla később is, hogy hogy alakult a lúdtalpad! nekem is van egyébként.

azt hallottam, hogy papírzsepkendő lábujjakkal való markolászása, összetépése, össze-vissza csoportosítgatása pl egy jó gyakorlat erre. persze még nem próbáltam, de kéne.

Azt egyébként nem pontosan értem, mi a köze a lúdtalpnak a tartáshoz?
(és máris on lett az offból :)

manor 2009.08.19. 09:58:00

@Fusi:
Aham, olyasmi lehet ez, mintha egy vastag talpú zokniban lenne az ember. Mármint ami a "talpfekvését" illeti.
Na, majd egyszer:)

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.08.19. 11:20:15

@Jabba Light: nem biztos hogy van köze, de nekem úgy tűnik, hogy az egyik talpam/bokám jobban be van süllyedve és lehet, hogy emiatt nem szimmetrikus a két vállam helyzete. Egyik kicsit lejjebb van.
Na meg asszem a lúdtalpasoknál alakul ki a szépséges x láb is..

Jabba Light 2009.08.19. 14:02:23

igen, az van nekem :)a térdem kopik tőle elvileg :((
süti beállítások módosítása