HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2010.04.02. 16:03 Jabba Light

Mi történt velem 1

Nem is tudom, mikor írtam utoljára rendesen. talán októberben lehetett. a "zéró tolerancia program" környékén. Amit sajna elbsztm. Vagy eleve rosszul fogalmaztam meg, vagy szimpla gyengeség.

 

Pedig meg lehet csinálni, csak kérdés, mi a fontos. Nekem vannak barátaim, sokan. Szeretem őket. Mind szeretnek bulizni és inni. És amikor valamelyikkel találkozom, akkor rutinszerüen iszunk. Ha többel találkozom, többet iszunk. Ez a képlet.

Inni azért szeretek, mert akkor minden sokkal intenzívebb, leszámítva a parákat. Viszont ára van. Nemcsak a másnap, hanem az is, hogy nagy a kcal-tartalom, ráadásul éhes is leszek tőle. Másnap meg pláne, ráadásul sportolni sem nagyon tudok, mert kiesik a szívem.

Októberben hazajött egy barát Londonból*, tartottunk törökországi welcome-partit, meg akkor volt a szülinapom is, magánéleti problémával egybekötve. Október végére kezdtem nagyon befordulni, és ezen a sok bulizás és az ennek következtében megpuhult test és egó nem nagyon segített. A nehézségekre úgy válaszoltam, hogy egy idő után szartam magasól a ZTP-re. Így újabb nehézségeket és önértékelési válságot zúdítottam magamra. (folytatom majd)

 

*mégpedig az, akivel 15 éves korom óta iszunk. ha 15 év alatt tiszta időben mondjuk 200 órát töltöttem fogmosással és 9600 órát alvással, akkor valahol a kettő között nagyságrendileg középtájt, mondjuk olyan 1000 óra körül lehet az az idő, amennyit a vele való ivászatok tettek ki.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr481889843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása