HTML

thinspiráció

életmódot váltok. orthorexia, sportorexia, alkorexia, meg minden. inspiráló kontent. hosszú okoskodások az életmódról, az izületekről, meg a hájról úgy általában. mert meg tudom csinálni.

jabbalight twitter/tumblr feed

Friss topikok

  • hidewatch: Megértelek, azt hiszem, de cáfolom amit írtál :) Pizzát enni igenis jó dolog :) (2011.01.13. 15:04) Az imént ettem egy pizzát
  • Jabba Light: köszi nasha!!! <3333 (2011.01.03. 11:14) Az ilyen filmek engem inspirálnak.
  • Jabba Light: bocsánat, de nasha megajándékozott egy szoftverrel, és azóta nem tudok mással foglalkozni :D (2010.03.19. 16:36) vissza
  • dundolka: Hozzon azég örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket amennyit csak lehet,így kívánok bé... (2009.12.23. 11:42) Re: VAGY elégedett vagyok a testemmel, VAGY fogyókúrázok?
  • Tink@ (törölt): Hátén nagyon szívesen eltöltenék vele egy hétvégét mint 2barátnő olyanok lenénk:) NÉZZÉTEK MEG AZ ... (2009.12.02. 00:21) gyűlölet

ez a doboz minekvan?

2009.08.26. 13:34 Jabba Light

Hétfőkedd.

Hétfő


A reggeli a szokásos tökéletes reggeli volt. (10, 10)

Ebéd:vasárnapi csirke tandoori páccal. meg saláta, némi mozzarella, párolt zöldségek (padlizsán, cukkini, hagyma) irodában, egyedül, előtte belezaba a sajtba. (10-8)

Vacsora: ez egy óriáshamburger volt, mert vágytam rá és mert a meeting helyszíne és a pénztárcám ezt tette lehetővé. Egyszerűen zseniálisan finom volt. Mellé eszegettem egy kis hasábburgonyát is, és próbáltam, amennyire lehet egy hamburgert: kulturáltan. Ami az est legnagyobb eredménye, hogy ittam 1, igen, egy pohár búzasört. Ilyet szerintem ~8 éves korom óta nem tettem. Lassan, hosszasan ízlelgetve. Nagyon finom volt. Annyira ügyes vagyok, hogy erre a vacsira 10 K-pontot adok magamnak. (4, 10)


Kedd

Reggeli:teljes kiőrlésű kenyér bio májassal. (8-8)

 

Ebéd: holland csirkemell salátával. elfogyasztás módja: kifogástalan.(10-10)
Vacsora: holland csirkemell salátával. elfogyasztás módja: kifogástalan.(10-10)

Este ennek örömére ünnepeltem, és mint az állat. éjszakai zabálás is volt. Kenyérrel ettem a csirkemellet. (0 pont, négyszeres súlyozással.)

Alvásilag mindkét nap gyenge volt (5-5), és a folyadékot sem mértem valami bőkezűen, már ami az alkoholmentes részét illeti. (5-5)

Az összesített eredmény: 5,1 pont.


Ma is bűnözni fogok. Először fajtalankodom, aztán eretnek tanokat hirdetek, megölök egy-két embert, és a végén eszem egy fél tábla csokit.

 

 

 

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr51339712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nasha · http://banasha.freeblog.hu 2009.08.28. 08:39:16

Jabba :D:D:D
Én tegnap "bűnöztem:PPPPPfff" mert sztrapacskát ettem, de ez kijárt nekem. Szakajtottam a napot :D

Amúgy ismered az Atkins diétát? Már csak a zsír miatt kérdezem. Én egyszer csináltam, elég hatásos volt, nálam csak a sokféle gyümölcs megvonása volt gond, de sokan esküsznek rá, és ahogy így visszagondolok, az a diéta szüntette meg a szénhidrát függőségemet. Az akkor olyan volt, mint egy drogelvonás, néhány napig tényleges elvonási tüneteim voltak, de utána csodálatosan éreztem magam. A fiúk szeretni szokták a sok husit, meg a bacont. Azért az elég szürreális élmény volt, mikor sült bacont vacsoráztam rántottával, és másnap jóval kevesebb voltam :D

Ja, és fajtalankodj sokat, az állítólag viszi a kalóriákat :)) Meg Dundolka is megmondta, a fél tábla, az csak kb 250-300 kcal :) az kábé egy kiadós fajtalankodás :)

Jabba Light 2009.08.28. 15:09:57

:D
mondjuk a csokit viszonylag meg tudom állni, de akkor egy fajtalankodás = 2 sör :D

az atkins-diétát egyszer próbáltam, egy délutánon keresztül bírtam :D
igazából csak megijedtem, hogy én most itt zabálni fogom a húst naponta 5ször, ami nem tűnt nekem túl egészséges, gusztusos, pláne költséghatékony megoldásnak.

(egyébként a húst nagyon szeretem, de valahogy ez a mennyiség még nekem is soknak tűnik. legutóbb is, amikor gondoltam, hogy megpróbálom a fehérjediétát 190 g fehérjével, egy napba tellettt, hogy rájöjjek, ez nem fog menni turmix nélkül, ami viszont szintén ijesztő nekem.)
na mindó, egyébként tegnap találtam egy blogot, ahol egy csávó szenved az atkinsszel, nem nagyon halad.

manor 2009.08.28. 16:40:23

Bocs, én már megint csak fikázni jövök ide, de... bio májas?:) A májas az eleve valami hulladék, nem tök mindegy már, hogy bio vagy nem bio?:) Ha esetleg valami házi készítésű vagy ellenőrzött, tényleg májból készült cucc, akkor elnézést.

Jabba Light 2009.08.28. 19:32:05

én biztos nem vettem volna ilyet, de nem volt rossz. összetevők: mangalica, vöröshagyma, só.
reggel meg muszáj volt valamit enni, és nem vót más otthon :)

Jabba Light 2009.08.28. 19:42:02

különben nyugodtan gyere máskor is, végülis a fikázás csak segít egy másik szemszögből nézni a olgokat. csak egyszer maradhatnál már hosszabb időre is. nagyon magabiztosnak tűnsz, biztos tudsz valamit :)

manor 2009.08.28. 19:58:49

Igen, igazából csodálkoztam is volna, hogy ha az eddigi hozzáállásod után kiderül, hogy valami élelmiszeripari hulladékot tolsz, ezért is tettem be az utolsó mondatot:)
Én semmiféle feldolgozott húsipari terméket nem eszem, nem nagyon ismerem a piacot, ezek szerint már itt is megjelentek a minőségibb cuccok.
Fikázni könnyű, alkotni nehéz - ehhez tartom magam:)
Nálad úgy látom, inkább az életmódváltás kajálás oldalán van a hangsúly (legalábbis erről írsz leginkább) és mivel ezzel nekem sosem volt problémám, így ehhez nem nagyon tudok érdemben hozzászólni. Ettől függetlenül azért igyekszem kihagyni minden szemét kaját, ez nálam leginkább a feldolgozott élelmiszereket jelenti.
Aztán persze néha becsúszik ez-az, szerencsére látható eredmény nélkül:)

Jabba Light 2009.08.28. 20:14:54

@manor:
"Fikázni könnyű, alkotni nehéz - ehhez tartom magam:) "
:D

vannak minőségi cuccok, ezt a barátnőm vette a mesterségek ünnepén valami őstermelőtől, de már boltokban is láttam ilyet. persze ordenáré drága ahhoz képest, hogy egy kenőmájasról van szó :)
ez egy olyan kaja, amiről simán le tudok mondani.

Ahogy te meglepődtél a májason, én egyébként a mangalicapárizsin döbbentem le :DDD na az az abszolút minekvan kategória.

igen, a kajával sajna meg kell dolgoznom, még most is meg tudok ingani, de szerencsére már hip-hopp talpra állok. A sportot eddig eléggé adhoc módon csináltam, de már érzem, hogy szükség lenne egy komolyabb edzéstervre. meg talán egy edzőre is.

ott is azért elég komplex a helyzet, ui a térdem szar, és bár legjobban kocogni/futni szeretek zenét hallgatva, de sokszor volt már, hogy hosszabb és intenzívebb 1-2 hónapos futás után rá nem bírtam állni a lábamra. szerencsére mostmár március óta bírja a térdem a gyűrődést, különösebb gond nélkül.

(kicsit csapongok, bocs)

szóval ez azért van, mert nagyon odafigyelek, mikor jelez a térdem, hogy kezd bedurranni, és akkor visszaveszek a futásból, inkább elmegyek usziba, vagy itthon tornázom, esetleg felmegyek a hegytetőre.

nade. célom, hogy komolyabbra fordítsam a sport oldalát, de eddig nem voltam olyan biztos benne, hogy mit akarok, meg hogy ha elkezdek valamit, akkor azt tudom-e csinálni hosszú távon.
phu, megnézem, mit írtam eddig.

Jabba Light 2009.08.28. 20:24:57

szóval vannak vágyaim, hogy milyen sportokat szeretnék a közel-és távoli jövőben.
ezek közül van, amit csak kipróbálnék, van, amit nagyon komolyan, hosszú távon, rendszeresen, edzővel csinálnék. persze ehhez pénz is kell, ezért is nehézkes a döntés.
süti beállítások módosítása